27 april 2012

PERSONAL | Sorry...

Jullie zullen wel gemerkt hebben dat er de afgelopen week werkelijk niks online is gekomen. Sorry daarvoor. Ik heb niet echt een specifieke reden, alleen wat antwoorden die zeer cliché zijn: geen zin en druk met school. Nou ja, heel druk had ik het er ook weer niet mee. Het probleem is alleen dat ik me moeilijk kan concentreren en moeite heb om ermee te starten en er daarna dan ook mee door te gaan. Of ik nou één taak heb of een agenda vol met lessen, het blijft hetzelfde. Ik kan het gewoon niet meer. Daardoor zit ik al gauw tot 's avonds bezig en heb ik daarna echt geen zin meer om nog te beginnen werken voor mijn blogje. Sorry dat 'jullie' hier de dupe van zijn... Ik hoop dat ik binnenkort weer een beetje meer tijd erin kan steken en dan zie ik jullie snel weer. Normaal gezien komt zondag wel gewoon een diary online. Tot snel!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3