1 april 2012

DIARY | 07

Het is eindelijk paasvakantie, twee weekjes lang rusten, relaxen, chillen en leuke dingen doen. Maar voor ik daar aan begin, kijk ik even terug op de laatste schoolweek in natuurlijk mijn diary!


Maandag was een schooldag als anders, saai dus. Dinsdag hadden we vrijaf. Het was de bedoeling dat ik creatief aan de slag zou gaan, maar nee, mijn lichaam besliste daar anders over. Ik sliep tot een uur of een en dan moest ik alweer vertrekken voor een groepswerk. We moesten nog redelijk wat doen waardoor ik 's avonds pas thuis was en dus niks heb gehad aan mijn vrije dag, jammer. Woensdag hadden we geen les, maar werden we toch op school verwacht voor een wandeltocht voor Broederlijk Delen. Het ging gelukkig snel vooruit, het was erg gezellig, zeker met een mooie jongen die zo'n 15 km lang voor ons liep, haha! Donderdag moest ik samen met nog drie andere meisjes uit mijn klas een toneeltje voordragen voor Latijn wat gelukkig best goed ging. Vrijdag hadden we in de voormiddag 'Dag van de Franse film' wat inhield dat we eerst naar Dendermonde moesten fietsen (haar in de war deel 1), een film keken - natuurlijk een Franse - namelijk Jeux d'enfants. Het was best nog een leuke, grappige en romantische film. Toen moesten we weer naar Zele terug fietsen (haar in de war deel 2). Over de middag bleef ik op school eten en had ik een Frans broodje met Brie, honing en nootjes besteld. Jammer genoeg lustte ik dat niet en heb ik dus maar overleefd op een pakje koekjes van Prince. Ook lekker! Tot slot hadden we in de namiddag dat groepswerk van geschiedenis wat ook nog redelijk vlot ging. Toen was het alweer vakantie en was ik superblij! Gisteren heb ik niet echt veel gedaan, gewoon wat gerelaxt gepaard met Twitter, Facebook, Tumblr en al die dingen. Vandaag ben ik redelijk vroeg opgestaan. Ik heb net wat geïnternet, nu ga ik lunchen en zo meteen brownies maken en uitgebreid douchen. Tot slot vanavond waarschijnlijk pizza eten, want de mannen (vader en broertje) zijn naar de voetbal. Het wordt dus een gezellig moeder-dochter-avondje! :-)

Hebben jullie iets spannend beleefd deze week?

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3