8 april 2012

DIARY | 08

De eerste week vakantie zit er jammer genoeg alweer op. Wat is die snel gegaan zeg! Gelukkig heb ik nog een week in 't vooruitzicht waarin ik heerlijk kan relaxen en leuke dingen doen. Maar eerst: jullie wat bijbrengen over de afgelopen week.


De eerste week is redelijk rustig verlopen. Dinsdag had ik afgesproken met m'n groepje voor ons groepswerk van Nederlands. We moeten maandag net na de vakantie een heel lesuur vullen door middel van een creatieve boekbespreking: tekst, foto's, filmpjes, liedjes, etc. We hebben het boek De hemel is geen huis gelezen van Gerda van Erkel, wat ons tot de hoofdthema's anorexia en drugs brengt. Een erg uitgebreid thema dus waar we alle kanten mee kunnen opgaan. Vrijdag ben ik dan wezen shoppen in Antwerpen met m'n ouders en broertje, hier kon je een shoplog zien. 's Avonds gingen we frietjes van 't kot eten, lekker! Aangezien dat ik de Vans die ik wou niet had gevonden, ging ik gisteren op zoektocht hier in Zele. Zoals ik al dacht: mission failed. Daarom ga ik waarschijnlijk volgende week nog es naar Antwerpen, hoera! Maar goed. Na wat schoenenwinkels hebben afgezocht ging ik naar 't sportplein waar mijn broertje was met nog wat familie wegens een voetbaltornooi. Tot mijn grote verwondering vond ik 't nog best leuk zo, die voetbal. Vandaag is het alweer Pasen. Niet normaal hoe snel de tijd gaat. Maar uhh... VROLIJK PAASFEEST, dus! :-) Zo meteen ga ik uitgebreid douchen en in de namiddag gaan we gezellig bij m'n grootouders langs waar nog familie langskomt op Pasen te vieren, met cadeautjes en veel chocolade uiteraard! Tussendoor heb ik goed gewerkt voor m'n blog vind ik zelf. Het gaat de goede kant op qua artikels en heb de smaak weer helemaal te pakken. Ik heb sinds kort een soort van schema gemaakt over de planning van de artikelen en dat helpt me echt zeer goed vooruit. Hopelijk blijft het zo!

Wat voor fijne dingen hebben jullie al in je vakantie beleefd?

XOXO

6 opmerkingen:

  1. leuke dingen heb je gedaan :) Ik ben op citytrip naar Milaan en Turijn geweest en ben vrijdag ook in Antwerpen gaan shoppen. :D Volgende week vrijdag ga ik weer :) hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, die steden wil ik ook wel eens bezoeken! :)
      En leuk, ik probeer volgende week nog eens te gaan!

      XOXO

      Verwijderen
  2. Ik ben de eerste week gaan skiën, superleuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pffft vakantie met pasen, dat kennen ze op mijn school blijkbaar niet hahaha.
    Mooie foto trouwens? Ben jij dat? Ik werd daardoor naar dit blog getrokken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3