1 mei 2012

DIARY | 11

Met twee dagen vertraging is hier dan eindelijk mijn diary van week 11! Beter laat dan nooit, toch?


Mijn week was niet zo spectaculair. Schooldagen waren gewoonlijk saai zoals altijd, ik had elke dag wat te doen voor school en verder heb ik niks speciaals gedaan. Aangezien ik nu verlengd weekend heb deed ik zaterdag - en zondag - niks voor school. Alles zeer relaxt. Zondag had ik wel iets leuks op de planning staan: een communiefeest. Laura en Dylan, twee kinderen van vrienden, deden hun plechtige communie en wij werd uitgenodigd op het feest. Het was zeer gezellig: de zon was te zien, lekker eten, leuke sfeer en fijne mensen rondom ons. Ik heb lekker veel kunnen bijkletsen met mijn neef en dat deed enorm veel deugd! Ik heb ook wat nieuwe mensen leren kennen en ik heb overigens een mooie jongen gespot. Kijken mag toch, hé? :)

Hebben jullie wat speciaals beleefd vorige week?

XOXO

1 opmerking:

  1. haha het is ook een van mijn favoreite bezigheden om mooie jongens te spotten (;
    Ik hou echt van verlengde weekends ;D
    Jammer genoeg is hij weer voorbij!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3