17 april 2012

REVIEW | Catrice Ultimate Colour Lipstick 210 Pinkadilly Circus

Ook al zie je er me vrijwel nooit mee op straat rondlopen, toch hou ik er enorm van: lipstick! En dan geen bruinige en nudetinten. Nee, liever felle kleuren als barbieroze, fuchsiaroze, knaloranje of vuurrood. Verder moet een lipstick budgetproof en van goede kwaliteit zijn. Na dit sommetje gemaakt te hebben kom ik als uitkomst bij Catrice. Voor mij het perfecte merk als het daar om gaat!


Ik kocht van de Ultimate Colour lijn van Catrice de lipstick in de kleur Pinkadilly Cirucs. In de winkel neigde hij precies wat meer naar het koraal toe qua kleur, achteraf gezien is hij toch meer roze wat ik persoonlijk niet zo erg vindt. Zoals elke lipstick van deze lijn zit hij verpakt in een simpele, zwarte huls, niks speciaals dus. In de lipstick zelf staat 'Catrice' gedrukt wat ik zelf een erg mooi en leuk detail vind.


Dit zijn de swatches. De eerste keer heb ik één enkele keer met de lipstick over mijn arm gewreven. Zoals je ziet is hij daarop nogal licht, voor mij dan toch. De tweede keer ben ik een paar keer met de lipstick eroverheen geweest en daarbij komt voor mij de perfecte kleur tevoorschijn: lekker opvallend roze! I love it!


Bovendien brengt de lipstick vlotjes aan en is hij lekker creamy. Ook op m'n lippen is de kleur lekker zichtbaar en val ik er goed mee op. Op de eerste full face foto ziet de lipstick er veel feller op dan de laatste. De laatste is genomen toen het zonnetje even tevoorschijn kwam en ervoor zorgde dat de kleur warmer en intenser werd. Beide vind ik erg mooi. Dus ja, je kan je wel inbeelden dat ik erg tevreden ben over deze lipstick, aanrader!

Welke is jullie favoriete lipstick qua kleur en merk?

PS: Ik ben een beetje gaan experimenteren tijdens het maken van de foto's. Wat vinden jullie van de achtergrond, de positie en de bewerking/kleuren? Let me know!

XOXO

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik eigenlijk helemaal geen lipstick, maar het staat wel ontzettend leuk dus misschien moet ik dat toch maar eens gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit staat je erg mooi meisje!
    Deze lipstick staat ook op mijn wishlist.

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, hij staat je echt heel mooi! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke liptstick (:
    De foto's zijn heel goed vind ik.
    Leuke achtergrond goed zichtbaar enzo :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3