2 april 2012

FASHION | Pretty Pastels

Naast de felle kleuren van vorige zomer die nog wat nazinderen in de rekken worden de winkels toch al wat meer gekleurd met frisse en koele pasteltintjes zoals mintgroen, babyroos en -blauw, lichtgeel, perzikoranje en lila. Wat mij betreft is dit een absolute verbetering, want ik ben namelijk dol op al deze kleurtjes die deze lente en zomer zullen overheersen in mijn kledingkast! Vandaag laat ik jullie een overdosis aan inspiratie zien en geef ik tips hoe je deze tinten perfect kunt combineren!

Pasteltinten combineren lijkt moeilijker dan het is. Ik ga er simpel over zijn: met frisse kleurtjes als deze kan je gelijk welke kant opgaan. Je kan het schattig, lief en lenteachtig laten ogen door het te dragen met wit, maar voor een stoerdere look kan je het simpelweg ook combineren met zwart. Nog een paar flashy kledingstukken in je kast hangen? Oké, draag er maar op los in combinatie met deze kleurtjes. Je kan er lekker mee gaan colourblocken en wanneer je hiermee een zachter resultaat wilt bereiken kan je ook verschillende pastelkleurtjes met elkaar gaan combineren, denk maar aan babyroos met munt, abrikoos met lila... Je kan er werkelijk elke kant mee opgaan, op zoek naar de stijl en manier die perfect bij jouw past!


Dragen jullie ook deze lichte en zachte kleuren? Zo ja, hoe combineer jij ze? Of ga je toch liever voor de flashy tinten en neonnuances?

XOXO

1 opmerking:

  1. Wow, die eerste foto met dat jeanshemdje en die roze broek; zo mooi! :o

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3