19 april 2012

REVIEW | Catrice Precision Lipliner 060 Very Berry

Een lipliner komt altijd goed van pas. Het kan dienen als een basis onder je lipstick, maar je kan hem ook 'gewoon' gebruiken: je lippen ermee inkleuren en er niks meer overheen. Ik vind het beide een goede manier en daarom moest ik maar eens een lipliner kopen. Natuurlijk budgetproof. Dus kwam ik snel uit bij Catrice!


De lipliner heeft een simpele, maar toch strakke verpakking. Het valt niet heel erg op, oogt niet goedkoop, maar ziet er nou ook niet echt luxueus uit. Door middel van een draaisysteem kan je het potloodje zelf er uit laten 'rollen' om zo te tekenen en te kleuren. Best handig dus!


Very Berry is een vrij donkerroze kleur dat een beetje neigt naar burgundy (de kleur komt niet heel goed over op de foto's, in het echt is hij donkerder). Ik ben deze herfst en winter enorm fan geweest van deze kleur, wat niet wil zeggen dat ik het nu niks meer vindt. Integendeel. Ik hou ervan. Qua kwaliteit zit het ook serieus goed. De lipliner brengt redelijk fijn aan en er komt voldoende kleur vanaf. Een minpuntje is dat het potloodje geen punt heeft om het zo te zeggen, dus er heel precies meewerken vraagt wat ervaring! ;)

En nog even een full face foto!

Ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben over deze lipliner. De kwaliteit is goed in balans tegenover de prijs van het product. En ook de kleur vind ik fantastisch! Tijdens een volgend bezoekje aan het Kruidvat kijk ik zeker nog even bij het Catrice-schap naar een nieuwe lipliner!

Wat gebruiken jullie het liefste: lipstick, lipgloss of lipliner?

XOXO

2 opmerkingen:

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3