4 april 2012

NAILS | Catrice - Lucky In Lilac

Je nagels zijn weer toe aan een nieuwe manicure en je hebt hét perfecte lentekleurtje in gedachten, in mijn geval een paarse pasteltint als lavendel. Maar net dat kleurtje heb je niet in je stash zitten, balen! *noteert op wishlist* Maar goed, ik wou dus absoluut een lichte kleur paars en kon alleen het lakje Lucky In Lilac terugvinden die het meest aan mijn voorwaarden voldeed. Nou, die is het dus geworden en verdient ie een plaatsje op mijn blog, want eigenlijk... wat een schatje!

*alvast excuses voor de lelijk gelakte nagels en de nagelriemen die ook nog eens een beurt verdienen*




Lucky In Lilac is een paars kleurtje dat al eeuwen in mijn stash ligt, het was één van de eersten die ik kocht. Het was zowat in de vergeetput gesukkeld, laat ik het zomaar zeggen. Maar goed, herontdekt! Het nagellakje dekt in zo'n twee laagjes en lakt fijn, zoals we gewend zijn van Catrice. En zoals daarnet gezegd: sorry voor de lelijke nagel(riemen) en de slecht gelakte nagels! Er wordt aan gewerkt!

Welk lavendelkleurig lakje (paarse pasteltint) raden jullie aan, liefst budget?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook en doe hem eigenlijk ook nooit op (;
    nyc heeft 3 nieuwe lentjekleurtjes een mintgroene een roze en zo'n lavendelkleurtje.
    Misschien dat je die leuk vind?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, heb ze ook al een paar keer voorbij zien komen en ze lijken me inderdaad wel fijn! :)

      XOXO

      Verwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3