20 april 2012

RANDOM | Fietsen in de regen

Na zo'n dikke twee uur ben ik helemaal opgedroogd. Want ik was nat. Want het regende. Geen pretje als je net aan 't fietsen bent in een blazertje. Nou ja, deze gebeurtenis heeft me dus wel geïnspireerd om een random blogpostje te schrijven. Waar een regenbui al niet goed voor kan zijn!

Mijn mama zei nog dat ik me moest haasten. Maar nee. Op mijn duizendste gemakje stapte ik op mijn fiets en reed ik langzaam naar huis, tegen de wind in dan nog. Ik had het wel al door hoor. Zo'n donkergrijze lucht met een dikke tegenwind laat je gewoon al een helse regenbui verwachten. En ja, mijn intuïtie zat goed. Nog geen vijf minuten was ik aan 't fietsen en de hagel viel uit de lucht. Recht op mijn blote handen, mijn gezicht... Aww, pijnlijk! Toen was er even een momentje van intens geluk: het stopte. Maar mooie liedjes duren niet lang. Tien seconden later viel de regen met bakken uit de lucht, toen ik nog zo'n tien minuutjes te gaan had. En je kan wel raden, ik was kletsnat. Maar eigenlijk vond ik 't best nog leuk, zo door de regen fietsen. Eenmaal je nat bent kan je er niks meer aandoen en het gevoel dat je hebt wanneer je door de regen koerst, heerlijk. Het klinkt best raar, maar voor mij is 't nou eenmaal zo. En wat het dan nog leuker maakt is het feit dat er een moeder je aan de deur staat op te wachten, gewapend met een handdoek en droge kleren. Lovely!

Zo een heel random blogpost die best wel weird over kan komen voor sommigen. Maar zo ben ik eenmaal, soms toch. Ik kan ook heel normaal zijn... Maar goed, ik ga deze post afsluiten voor ik weer aan een ander verhaal begin. Bedankt voor het lezen, jullie lezertjes zijn de beste! :)

XOXO

1 opmerking:

  1. Haha leuke post :). Als ik door de regen fiets baal ik eerst wel even, maar als ik dan toch eenmaal nat ben kan het me ook niet zoveel meer schelen :). Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3