7 april 2012

SHOPLOG | Antwerpen 06/04/12

"Een meisje haar vakantie kan nooit geslaagd zijn moest ze geen enkele keer gaan shoppen." Met dat motto trok ik gisteren samen met m'n ouders en broertje richting Antwerpen voor een gezellig dagje winkelen wat natuurlijk een shoplog oplevert, bij deze dus! Ik zocht vooral sportkleding voor binnenkort en wat trendy stukken. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, foto's zeggen meer!

In de H&M kocht ik een witte shirtje waarvan het bovenpand bestaat uit kant, echt supermooi! De H&M kan ik uiteraard niet verlaten zonder een basic topje te kopen, deze keer kocht ik voor de derde keer hetzelfde zwarte topje. Haha, ze zitten gewoon heerlijk en laten alles mooi uitkomen ;-) Als laatste kocht ik ook nog een supercool grijs shirt. Het komt een beetje korter, dus perfect te combineren met het zwarte topje. Deze kostte €12,95, het zwarte topje €4,95 en het witte shirt €9,95. Kleine prijsjes dus!

In A'pen kan je de Forever 21 absoluut niet overslaan! Deze keer kocht ik er een superleuk, aansluitend rokje met tribal print in een kleurenpalet van groen, roze, blauw, paars en wit. Ik kocht ook nog een zwart, doorschijnend blouseje met als print kleine bliksemflitsen. Dat vond ik best wel gaaf. De twee stukken zijn ook perfect te combineren met elkaar! Het rokje kostte €7 en de blouse €14,75, ook budgetvriendelijk dus!

Als laatste wat betreft kleding: New Look! Ik kocht er een mintgroen vestje om te combineren op mijn nieuwe rokje van de Forever 21. Verder kocht ik nog een zwarte bandeau, een grijze sport/chillbroek, een jeansvestje met korte mouwen (love itttt!) en als laatste een roze/rode trui, ook om te sporten/chillen. Voor de trui betaalde ik €14,99, de broek €9,99, de bandeau €3,99, het jeansjasje €17,99 en het mintgroene vestje €11,99.

Ten slotte nog de make-up uit het Kruidvat! Ik kocht twee NYC-nagellakjes, een lichtpaarse en mintgroene. Verder kocht ik van Catrice een nieuwe lipstick, een mascara en lip liner. Als laatste Essence: de nagellakremover in dat potje waar iedereen vol lof over is, ik ben ook benieuwd! Van al deze dingen zullen er nog swatches en reviews online komen voor degenen die nieuwsgierig geworden zijn!

Wat is jullie favoriete winkel om kleding/make-up te shoppen?

XOXO

1 opmerking:

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3