15 april 2012

DIARY | 09

Niet te geloven dat de paasvakantie alweer voorbij is. Dit is zo snel gegaan! Maar goed, voordat we aan school beginnen denken blik ik nog even terug op de fantastische week die ik net achter de rug heb!


Dinsdagavond had ik een sleepover op de planning staan. Samen met Justine, Ine, Annelot, Ruth ging ik richting Syrthe voor een gezellige avond onder meiden. Als eerste hebben we gezongen op de playstation en daarna uren aan een stuk lekker gekletst en gelachen. Woensdag was ik erg moe, dus heb ik het die dag lekker rustig gehouden. Net zoals donderdag, ik heb toen een beetje voor m'n blogje gewerkt, maar vooral lekker gerelaxt. Vrijdagnamiddag ben ik samen met m'n broertje bij ons neefje geweest. We hebben samen leuke spelletjes gespeeld. Tatjana (een vriendin en familie van m'n neefje) was er ook. We hadden samen cupcakes gemaakt, lekkerrrrrr! Achteraf heeft m'n tante nog heerlijke pannenkoeken gebakken voor ons. Echt lief! Het was een supergezellige namiddag! Gisteren, zaterdag, ben ik samen met Isabelle en Evelien naar de voetbal gaan kijken. Haha, ja, de voetbal! En eigenlijk vond ik 't best leuk! Isabelle d'r ploeg, Eendracht Zele dus, moest tegen Sparta Petegem voetballen. In die ploeg zat er een jongen die ik een paar jaar heb leren kennen op reis. Sindsdien zien we elkaar ieder jaar terug in Oostenrijk. Hij had gevraagd om te komen kijken en aangezien vriendinnen ook gingen ben ik maar mee geweest. Nadien nog even een watertje - ja, gezond! - gedronken in de kantine waar m'n meme werkte, nog even naar de winkel met hen geweest en hup naar huis. Ik ben net tot de veronderstelling gekomen dat ik maar eens meer naar de voetbal moet gaan kijken, want echt, ik vind 't supergezellig eigenlijk. Die sfeer, de ruzies tussen de supporters van beiden ploegen... Haha, echt lachen! En natuurlijk de mooie jongens! ;) Vandaag hoopte ik op een rustig dagje, maar nee, mijn schoolwerk wacht nog. Ach ja, het was toch vakantie? Ik moet een taak van Latijn maken, alvast een les leren voor wiskunde en morgen een boekbespreking van een heel lesuur naar voren brengen met nog 3 andere meiden. Hopelijk gaat alles goed!

Hadden jullie net zoals ik een fijne week?

XOXO

1 opmerking:

  1. wat heb je een leuke blog!!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken??
    ik ben benieuwd wat je ervan vind;)
    liefsXX
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3