12 april 2012

SWATCHES | NYC Mint Macaroon & Lavender Cupcake

Toen vroeger me werd gevraagd welk (budget)merk mijn favoriet was qua nagellak moest ik geen seconde nadenken voor ik Catrice zei. De lakjes waren - en zijn nog altijd - erg goed van kwaliteit, hebben een klein prijsje, trendy kleurtjes en schattige, bijpassende namen waar iedereen van wegsmelt. Nu heeft een ander merk me kunnen bekoren die ongeveer dezelfde eigenschappen heeft, namelijk het merk NYC. Voor velen al vrij bekend, voor mij totaal nieuw. Ik swatch vandaag mijn eerste twee lakjes van dit merk!


Ik was op zoek naar vrolijke en frisse pasteltinten voor deze lente en zomer. Bij NYC vond ik meteen wat ik moest hebben: een mintgroen kleurtje genaamd Mint Macaroon en een lichtpaarse die de naam Lavender Cupcake draagt.


Mint Macaroon is zoals je kunt zien een fris, mintgroen kleurtje. Wat mij betreft de perfecte kleur voor dit seizoen, ik hou er echt van. De substantie van het nagellakje is redelijk waterig, maar op zich vind ik dat geen minpunt. Hij lakt nog altijd erg fijn en zonder strepen. Op de foto's heb ik twee laagjes op, dat is precies voldoende. Voor mij een prettig lakje in gebruik!


Een kleurtje als deze wou ik absoluut in mijn stash hebben en die heb ik nu. Lavender Cupcake voldoet perfect aan mijn eisen: goede kwaliteit, fijn prijsje en de perfecte kleur. Ook deze is redelijk waterig, maar ondanks dat lakt ie ontzettend fijn. Net zoals bij het vorige lakje heb ik hier ook weer twee laagjes op. In principe was dat voldoende, maar een derde kon niet kwaad. Over Lavender Cupcake ben ik dus ook zeer tevreden, dit is absoluut een nieuwe favoriet!

Het merk NYC is te koop in het Kruidvat en de nagellakjes kosten ongeveer €3 het stuk.

Welke NYC-nagellakjes raden jullie nog aan?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. En hoeveel kost zo een lakje? (:
    Ik kan je geen NYC-nagellakjes aanbevelen, want zelf heb ik er nog geen van.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mint macroon vind ik zelf ook heel mooi, de roze variant moet ik ook nog zeker inslaan : bubblegum?
    De lavendel -tint vind ik voor mij net iets te flets.

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3