9 april 2012

REVIEW | Catrice Lashes To Kill Ultra Black Mascara

Ik ben op zoektocht, ik ben aan het zoeken naar dé perfecte mascara: eentje die volume geeft, mijn wimpers krult en ze gitzwart maakt. De eerste mascara die aan een review tijdens mijn zoektocht moet geloven is de Lashes To Kill Ultra Black mascara van budgetmerk Catrice. Topper of flopper? Je merkt het op het einde van deze blogpost!

Absoluut spectaculair: de zwartste volumemascara ooit! Al meteen bij de eerste keer aanbrengen geeft het je al ongelofelijk dikke en perfect gevormde wimpers. De innovatie: een textuur met zwarte diamantpoeder en carbonpigmenten, die je wimpers onmiddellijk een intens zwarte kleur geven. Voor een spectaculaire, intense oogopslag.

De mascara van Catrice zit in een redelijk grote en dikke verpakking, maar op zich vind ik dat best wel nog fijn. Hij straalt niet iets goedkoops uit, maar luxueus ogen doet hij nou ook weer niet. Hij ziet er wel aantrekkelijk uit door de zwarte huls met de opvallende, fuchsiaroze details. Het borsteltje is ook wel fijn. Ik heb nog niet heel veel ervaring met verschillende soorten, vormen en maten van borsteltjes, maar deze lijkt me een normale vorm te hebben, niets speciaals dus.

Mijn wimpers zonder mascara. Ze zijn van zichzelf al redelijk donker en lang, maar krullen doen ze vrijwel niet.

Met één laagje van de Lashes To Kill Ultra Black mascara. Ze zien er zwarter uit en er komt een kleine krul in. Toch nog niet voldoende om me tevreden te stellen.

Met twee laagjes mascara op en over dit resultaat ben ik best wel tevreden. Mijn wimpers zien er nog zwarter uit, ogen langer en gaan de lucht in. Hij separeert mijn wimpers ook redelijk goed en daar ben ik blij om.

Mijn mening over deze mascara is dus redelijk goed. De kwaliteit is goed én hij is budgetvriendelijk. De mascara is te koop in drogisterijen als het Kruidvat en kost €3,99. Prijs en kwaliteit zijn dus erg goed in verhouding. Ik ben er dus best wel tevreden over waardoor dit de mascara wordt die ik vrijwel iedere dag zal dragen, totdat ik weer een betere heb gevonden.

Hebben jullie aanraders van mascara, liefst wat budgetvriendelijk?

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik zelf liefst budget mascara's. Er zijn zoveel goede mascara's die betaalbaar zijn, dus waarom mijn geld uitgeven aan een duurdere? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze masscara ziet er zeker de moeite uit om te proberen.
    Grmmbl, op mijn wishlist / to-buy-list. (Die ondertussen 6paginas lang is)

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laura Heynderickx12 april 2012 om 16:54

    Hé Lara !

    Ik heb deze, en ik vind hem fantastisch !

    Liefs,
    Laura ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3