11 april 2012

REVIEW | Essence Studio nails better than gel nails french nail tip remover

Glitters op je nagels hebben is mooi, tot het moment dat je er ze af moet gaan doen. Net zoals rode nagellak... Het vreselijke moment wanneer je vingers helemaal rood uitslaan. Ik ben vast niet de enige die zo'n vervelende rotklusjes haat. Gelukkig is er voor elk probleem een oplossing. En bij deze is de oplossing de Essence Studio Nails Better Than Gel Nails French Nail Tip Remover (oef, dat is eruit!).




Deze remover belooft nagellak makkelijk en snel te verwijderen door middel van de roze borsteltjes die in het potje gevestigd zijn. Het is de bedoeling dat je vinger voor vinger in het potje stopt en ongeveer 30 seconden ronddraaiende bewegingen maakt zodat de nagellak verdwijnt. Klinkt veelbelovend, niet?


Mijn nagellak moest dringend verwijderd worden! De lichtpaarse kleur begon al te chippen, maar van de gelegenheid maakte ik toch gebruik om m'n nagels even van een dosis verschillende soorten glitters te voorzien. Gewoon om te zien of de remover ook deze hardnekkige kwaaltjes kan verwijderen zonder problemen.


Ik moet zeggen: wauw! De nagellak én glitters waren er na 30 seconden helemaal af. Er bleven geen restjes achter en alles was opeens verdwenen. Op mijn nagels was er niks meer te bekennen, maar ook in het potje waren de glitters zomaar ineens weg. Magie! Mijn nagels en de huid er rond zagen er na de sessie wel wat droog uit. Een nagel(riem)crème zou dit probleempje al snel oplossen, of gewoon even onder water houden zoals ik deed.


Ziezo, na mijn handen even onder water te hebben afgespoeld zagen ze er weer redelijk gezond uit en konden ze er weer tegen. Klaar om opnieuw gelakt te worden! :-)

De french nail tip remover van Essence is te koop bij het Kruidvat voor €2,49.

Welke producten van deze Essence-lijn raden jullie nog aan?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Ik wil hem ook kopen, maar toch laat ik 'm altijd staan omdat ik niet zeker ben of hij wel goed werkt. Misschien moet ik hem toch maar eens aanschaffen. En wàt een lange naam is dat zeg! Hahaha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook! Maar morgen ga ik in Rijsel naar de Sephora en daar ga ik die variant kopen, die is wat milder en droogt je nagels niet zo uit :) xx Marie

    PS: doe mee met onze give-away :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3