22 april 2012

DIARY | 10

Ik heb nogal een saaie week achter de rug. Maak je dus klaar voor een kort - en waarschijnlijk ook saai - diary. Hoera!

 De eerste week school na de paasvakantie, hard! Maandag moesten we al meteen een groepswerk naar voren brengen. Gelukkig ging alles goed en vond iedereen het fijn. We hadden de opdracht gekregen om een boek voor te stellen op een creatieve manier + we moesten er ongeveer een heel lesuur mee vullen. Dat was aardig gelukt! We lazen het boek 'De hemel is geen huis' (aanrader!) van Gerda Van Erkel met anorexia en drugs als hoofdthema's. Daar konden we dus aardig wat mee doen. We hadden filmpjes, liedjes, een interview en een spel in elkaar gestoken! Voor de rest was het redelijk rustig en saai op school. Oh ja, nog even iets fijns: vrijdagavond kreeg ik dan eindelijk mijn eerste paar Vans. Ik ben er superblij mee! Verder heb ik gisteren chocoladecupcakes gebakken aan de hand van een bakmix en vandaag wat huiswerk gemaakt en gerelaxt. Zo meteen ga ik nog uitgebreid douchen en moet ik godsdienst nog leren.

Nog even wat random dingetjes... Ik heb een superleuk liedje ontdekt in de Ai Se Eu Te Pego-stijl (klik!). Misschien kenden jullie het al, ik heb het zaterdag pas voor de eerste keer gehoord. En echt, ik was er meteen fan van! Momenteel staat ie weer loeihard te draaien en ben ik lekker aan 't meezingen en -swingen! Verder heb ik een m'n oog laten vallen op een nieuwe haarkleur: kijk maar naar de bovenstaande foto. Wow, echt prachtig vind ik die! Ik hou van zo'n soort kleuren en wil het zeer graag uitproberen, alleen een beetje bang dat alles fout loopt... Ik zie wel nog, maar deze foto heb ik toch even opgeslagen tussen m'n bestanden!

Hoe was jullie week?

XOXO

1 opmerking:

  1. Mijn week was ook zo saai, de eerste week school na de vakantie is altijd zo saai en lastig.
    Gelukkig nog maar één weekje school en ik heb alweer verlengd weekend ;D
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3