31 maart 2012

OTHER | Do you follow me?

Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou schrijven of niet, maar ik heb net besloten dat ik het toch gewoon ga doen. Het is niet de bedoeling dat dit verkeerd overkomt, of egoïstisch of iets in die aard. Maar ik wil jullie gewoon op de hoogte brengen waar en hoe jullie me kunnen volgen, voor persoonlijke dingen en voor 'blogdingen'. Ik weet ook wel dat bezoekers vrij spontaan je gaan volgen, maar toch eventjes dit artikeltje ter informatie.

 

Bloglovin'

Om op de hoogte gebracht te worden van de blogposten die hier verschijnen op mijn blog kan je me volgen op Bloglovin'. Wanneer je hierop een account hebt kan je je eigen blog koppelen aan Bloglovin' zodat nieuwe artikeltjes automatisch verschijnen op de startpagina's van jouw volgers. Een heel handige en makkelijke manier dus om jouw lievelingsblogs te volgen!

Twitter

Om nog sneller op de hoogte gebracht te worden van nieuwe artikels op mijn blog en ook een kijkje van dichtbij op mijn leventje raad ik jullie Twitter aan. Op Twitter post ik elke dag nieuwe statussen om jullie te vertellen wat ik zoal heb gedaan, wat ik aan het doen heb, vragen stel en beantwoord... Eenmaal je Twitter hebt is het erg verslavend, dus pas hier mee op! ;-)

Google Friend Connect

 GFC is een toepassing die ik zelf niet echt gebruik, maar wel als optie heb openstaan voor bezoekers die deze gadget wel gebruiken. Hier kan je me dus ook makkelijk en snel op volgen door in de zijbalk op dat blauwe knopje te klikken!

Facebook

Ik heb nog geen Facebook-pagina voor mijn blogje en volgens mij komt die er ook niet onmiddellijk. Ik vind het een beetje té 'zakelijk' voor een persoonlijke, kleine blog als deze. Maar... je kan me wel toevoegen op mijn privéaccount als je dat wil. Hier plaats ik vooral persoonlijke foto's en albums op en jullie kunnen me via hier ook makkelijk en snel bereiken voor een vraag of een leuk gesprekje! Indien je me toevoegt meld je best eventjes dat je me 'kent' via mijn blog voor de veiligheid!

Tumblr

Voor mij is Tumblr iets heel persoonlijk. Nou ja, ik bedoel, hierop kan je echt zien wie ik ben, hoe ik me voel, wat ik leuk en mooi vindt, wat ik nog wil doen en bereiken, mijn dromen... Het staat vol foto's die mij aanspreken van fashion tot beauty en lifestyle. Ik dwaal erg vaak rond op Tumblr om de meest passende plaatjes die bij me horen te zoeken en te rebloggen. Als je zelf ook Tumblr hebt kan je eventjes je linkje hier achter laten in de comments zodat ik jou misschien ook eventjes kan volgen!

Pinterest

Hetzelfde doel als Tumblr eigenlijk, alleen iets meer gestructureerd: Pinterest. Pinterest is een superleuke site waarop je zelf prikborden kan aanmaken en er je favoriete plaatjes in kunt 'repinnen'. Je kan me in 'het geheel' volgen, maar ook aparte boarden die je het meest aanspreken. Mijn persoonlijke favorieten van mijn eigen account zijn vooral het board B/W (black and white), Woman en Bucketlist. Neem dus zeker eventjes een kijkje en als het je bevalt: volgen!

De vijf bovenstaande sites zijn de manieren waarop je mij het gemakkelijkste en snelste kunt bereiken. Ik heb ook Formspring en nog een mailaccount van mijn vorige blog, maar daar kijk ik niet meer echt naar om. Ik wil ook nog even de mensen bedanken die me op de een of andere manier al volgen, daar ben ik jullie erg dankbaar voor. En natuurlijk bedankt aan de mensen die me vanaf nu gaan volgen op één of meerdere sites! Thanks!

Waarop volg jij mij?

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3