6 maart 2012

MUSIC | What doesn't kill you makes you stronger

Misschien herken je 't wel al aan de titel van deze blogpost. Zo niet, dan moet je zeker even verder lezen. De titel van deze blogpost is namelijk de titel van één van de nieuwste songs van Kelly Clarkson. Aangezien deze powersong absoluut een van m'n favoriete nummers is de laatste tijd, besloot ik er even een blogpostje voor te maken!



Eigenlijk een beetje raar om een blogpost te maken over een muzieknummer. Zeker wanneer je helemaal niet zo met de artiest van het nummer bezig bent en normaal niet zo opgaat in muziek. Maar dit is anders. Wanneer ik deze song van Kelly Clarkson hoor, heb ik helemaal zin om uit de bol te gaan, om luidkeels mee te zingen en zoals de bedoeling van het nummer maakt het me ook sterker. Tja, moeilijk te beschrijven. Ik krijg gewoon een gelukzalig, sterk gevoel wanneer ik dit hoor en ik kan niet blijven stilzitten wanneer deze powersong draait. Ik krijg er zoveel energie door! Ja, het is momenteel één van m'n lievelingsnummers! Ondertussen druk ik op YouTube nu voor de 56413146543 keer op reply bij de clip, waar je trouwens ook wel wat happy van wordt! :-)

Wat is jullie lievelingsnummer op het moment?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. haha het is ook mijn favoriete liedje van het moment alleen luister ik het nu het meeste naar de glee versie ervan (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. trouwens nog een tipje als je de hele tijd naar hetzelfde nummer luistert kan je in je link voor youtube repeat typen dan herhaalt hij vanzelf (;
    Dat is de link erdan van; http://www.repeatmyvids.com/watch?v=Xn676-fLq7I&feature=player_embedded&kmdom=youtube

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3