11 maart 2012

DIARY | 04

Het is weer zondag en dat wil zeggen dat ik terugblik op de voorbije week. Het was een redelijk drukke schoolwerk, nogal vermoeiend. Buiten de normale schooldingen heb ik dan ook niks speciaals meer gedaan, dus deze week wordt m'n diary wat anders qua structuur. Ik ga het niet dag per dag bespreken - anders zou het té saai worden - maar ik doe het nu gewoon in een doorlopende tekst. Enjoy!


De schoolweek begon lekker relaxt doordat we geen lessen te leren hadden tegen maandag. We moesten alleen een taak van wiskunde maken en wat afbeeldingen opzoeken voor het vak Latijn. Dinsdag hadden we een test van fysica en van Frans in de voormiddag en in de namiddag gingen we met een paar klassen van 't derde jaar naar het cultureel centrum in Lokeren voor een toneelvoorstelling. Het ging over een wereldoorlog, dewelke weet ik niet aangezien het verhaal me niet interesseerde. Maar de manier waarop de acteurs het naar voren brachten was dan wel zeer boeiend: heel spontaan en origineel gebracht. Woensdag was lekker saai. Het enige wat boeiend was, was mijn fotocollage die ik in de avond op mijn muur toverde, om te ontsnappen aan school. Het resultaat ervan kon je hier zien. Donderdag hadden we mondeling examen van Frans. Ik had helemaal geen stress - gelukkig maar - en alles verliep vrij vlot. In de wiskundeles moesten we een toets maken over de stelling van Pythagoras. Ik heb er niets op kunnen invullen, dus dat wordt wéér eens een dikke buis voor wiskunde. Ik schat een nul. Vrijdag dan eindelijk de laatste dag! We hadden een grote toets van godsdienst te leren, gelukkig ging die nog redelijk goed. Het laatste uur hadden we plastische opvoeding waar we begonnen schilderen. Tot mijn verbazing liep ook dat zeer vlotjes en is nu ongeveer de helft van mijn tekening geschilderd, weliswaar in het wit. Maar goed. Mijn weekend was ook niet erg spannend. Gisteren ben ik lekker lui geweest, buiten dat ik een scrub heb gemaakt, maar dat nam dan ook maar vijf minuutjes in beslag. Vandaag is ook lekker saai. Ik moet nog een taak van wiskunde maken - weeral ja - en verder ga ik na lange tijd nog eens nail arten en wat lezen. Ik moet een boek uitlezen voor een groepswerk van Nederlands, 'De hemel is geen huis' van Gerde Van Erkel. Anorexia is het onderwerp, best interessant dus. En oh ja, de ELLE ligt ook nog op me te wachten. Ik ga maar weer. Hopelijk vielen jullie niet in slaap. Toedels!
Hoe spannend was jullie week?

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3