12 maart 2012

NAILS | GOSH 597 Miss Minty

Zondag = rustdag = beautydag. Dat gaat nou eenmaal elke week zo. Op zondag douche ik uitgebreid, ga ik scrubben en epileren, soms eens een gezichtsmaskertje en niet weg te denken uit de routine, mijn nagels mooi maken. Mijn verslaving aan nagellak is - gelukkig - de laatste tijd een beetje aan 't minderen. Heel veel aan nailart doe ik niet meer. De laatste tijd ben ik meer voor simpele dingen als een french manicure, een creatie met behulp van Konad of gewoon zoals deze week een effen kleurtje, namelijk eentje van GOSH in één van m'n lievelingskleuren van dit moment.






Zoals je ziet: een knaller! Maar dat mag ook wel aangezien ik nu stilletjes aan zou beginnen roepen dat de lente langzaam maar zeker aan 't beginnen is. Met dit kleurtje ben ik al direct in een vrolijke en zomerse mood. Het is er eentje van GOSH in de kleur 597 Miss Minty. Zoals de naam en foto's al zeggen: een mintgroen kleurtje, wat hier wat meer naar het blauw neigt. Het is absoluut mijn lievelingskleur van het moment, mede omdat het lekker fris oogt, maar ook omdat het dé kleur is van de komende seizoenen! Normaal gezien is Miss Minty een glimmend kleurtje, maar met behulp van een matte topcoat van Essence heb ik de glans in 1, 2, 3 weggetoverd. Tja, een trend van ongeveer twee jaar geleden. Opeens dacht ik er aan en leek het me wel wat, en kijk, ik vind het zelf erg leuk staan. Ik ga hem zeker meer gaan gebruiken!

Welk kleurtje van nagellak dragen jullie momenteel op je nagels?

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Momenteel Time for romance van Essence, glitterglitter!

    Deze vind ik erg mooi! Ik ga eens kijken of ze die nog hebben in de Kruidvat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurtje :)
    Hahaha de zondag heb ik heel de zelfde routine als jou ;p
    Mijn lievelings kleurtje van het moment is 92 better late than never
    een mooi diep rood kleurtje (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3