4 maart 2012

DIARY | 03

Het is weer zondag en de eerste schoolweek na de krokus vakantie zit er al terug op. Even tijd maken om terug te blikken op deze toch wel zware week in m'n diary!


Maandag, 27 februari 2012
Het kostte veel tijd om maandag half zeven in de ochtend mijn bedje te verlaten. Het was even wennen om heel vroeg aan de ontbijttafel te zitten, om met slaperige ogen me aan te kleden en vervolgens m'n fietsje te nemen en naar school te rijden. Gelukkig was maandag een goede inwerkdag aangezien we niet zo veel te doen hadden qua schoolwerk. Eenmaal thuis begon het echte werk waar ik helemaal geen zin in had: studeren. Ik heb de hele avond tussen de boeken gezeten, afwisselend met het internet. Dat laatste eiste nogal veel aandacht op... 's Avonds keek ik nog naar Familie, Wie trouwt mijn zoon? en Zone Stad.

Dinsdag, 28 februari 2012
Dinsdag hadden we drie toetsen op de planning staan. Twee daarvan waren grote toetsen, dus een toets zeg maar die over een heel hoofdstuk gaat, Engels en biologie. Biologie ging redelijk, Engels was zeer moeilijk. Verder was school zeer saai en vermoeiend, zoals altijd. 's Avonds weer 't zelfde liedje: leren in combinatie met laptop = fail. 's Avonds keek ik naar Telefacts, zij hebben meestal echt interessante reportages!

Woensdag, 29 februari 2012
Een half dagje school, lekker. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik er zin in had. Er stond ons namelijk een grote toets van chemie te wachten. Maar gelukkig verliep die wel redelijk vlot. Woensdagnamiddag had ik helemaal geen zin om te leren, dus ik zocht een uitweg. Daardoor heb ik lekkere brownies gebakken samen met m'n mama. Toen ze in de oven zaten ben ik nog even sportief geweest. Waar een Wii-console al niet goed voor is!

Donderdag, 1 maart 2012
Pwoe, wat een saaie dag. Een vermoeiende schooldag zoals altijd met een grote toets van aardrijkskunde die gelukkig meeviel. En oh ja, wil je weten welke 4 lessen we in de voormiddag hebben? Wiskunde, Latijn, Latijn en weer wiskunde. Dat is dus echt om van kapot te gaan! Maar goed, 's avonds was ook niet echt interessant. Heb zo'n werkje met krantenartikels moeten maken voor Nederlands en nog wat schoolwerk en dat is het wel zowat denk ik.

Vrijdag, 2 maart 2012
Einde in zicht: de laatste schooldag! Die was dan wel weer leuk! Een tweeling uit m'n klas was jarig die dag dus zij hadden wat lekkers voor ons mee: een lolly en een 'sjoeke' zoals ze bij ons zeggen. Yeliz bracht in de namiddag tijdens de geschiedenisles ook nog baklava mee, waar je hier iets over kon lezen. 's Avonds heb ik vooral ontspant. Een avond zonder schoolwerk, dat is nou eens fijn! Ik keek verder ook nog naar The Voice van Vlaanderen. In tegenstelling tot vele anderen vind ik dit geen fijn programma, maar ach, er was niks anders te zien op de televisie. Gelukkig zijn m'n favorieten wel door naar de volgende ronde: Iris en Yass.

Zaterdag, 3 maart 2012

Zaterdag, weekend, heerlijk! Ik stond rond 9 uur in de ochtend op om vervolgens rustig wakker te worden. Om 11 uur werd ik verwacht bij de kapper. Het is gewoon een beetje bijgeknipt en uitgedund, geen grote verandering dus. Eenmaal thuis heb ik m'n kledingkast opgeruimd. Er zijn veel dingen weggegooid en daar ben ik best blij om. Er is weer voldoende plaats voor nieuwe dingen! Ik heb trouwens ook van een broek een short gemaakt, dit kon je hier zien. Ik had ook nog even wat huiswerk gemaakt aangezien ik vandaag niet heel veel tijd heb en verder verliep mijn zaterdag heel rustig. Wat geïnternet, stukje van ELLE magazine gelezen en pizza gegeten!

Zondag, 4 maart 2012
Vanochtend kwam ik redelijk vroeg mijn bedje uit omdat ik vandaag redelijk veel te doen heb. Ten eerste heb ik uitgebreid gedoucht zoals iedere zondag inclusief gescrubd en geëpileerd. Vanmiddag rond 13u word ik met twee vriendinnen bij een andere vriendin verwacht voor een groepswerk rond Frans. Daar blijf ik een paar uurtjes en om 16u vertrek ik met m'n ouders en broertje richting Anderlecht voor de voetbalwedstrijd RSCA - Cercle Brugge. Ik ben geen echte voetbalfanaat, maar ik vind de sfeer tijdens zo'n wedstrijden wel aangenaam. Lekker stoer en ruig, haha! Natuurlijk kijk ik ook meer naar de voetballers dan naar het spel zelf *wink*.

Zo zag m'n afgelopen week er dus uit. Niks heel speciaals ofzo. Volgende week zie ik jullie terug bij een nieuwe diary. Toedeloe!

XOXO

2 opmerkingen:

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3