18 maart 2012

DIARY | 05

Hoi hoi! Ondanks de kleine vertraging is ie hier dan toch: mijn dagboek van de voorbije week! En wat ik nog even op voorhand wil melden: ik ga de schrijfstijl van mijn diary vanaf nu aan passen. Ik bedoel, de structuur. In het begin besprak ik alles per dag, in tegenstelling tot vorige week, want toen heb ik alles in één lap tekst besproken. En persoonlijk vond ik die manier wel fijner. Dus van nu af aan zal deze wijze elke week worden toegepast. Oké, goed nu. Hop naar m'n diary!


Oké. Mijn week was erg saai. Ik heb niks speciaals gedaan en niks speciaals beleefd. We hadden ongeveer de hele week niks te doen wegens de sperperiode. Normale mensen gebruiken de sperperiode om te beginnen studeren voor de examens, maar nee, ik gebruik die liever om een weekje uit te rusten en me mentaal voor te bereiden. Maar donderdagavond leken de examens wel echt dichtbij te komen dus besloot ik toch maar te beginnen: wiskunde. Ai ai ai caramba, wiskunde! De laatste tijd bak ik echt niks meer van wiskunde. Wanneer ik goede punten op een taak of toets had, had ik gespiekt of overgeschreven, en wanneer ik iets alleen deed was ik telkens grandioos gebuisd. En dan het idee dat ik morgen examen heb, dat komt niet goed. Maar goed, buiten geleerd heb ik deze week dan ook niks speciaals gedaan. Vrijdag had ik wel een avondje rust genomen. En zaterdag was 't de bedoeling om vroeg op te staan om te studeren. Maar mijn lichaam besliste daar anders over. Ik werd pas wakker rond 12u30, toen heb ik ontbeten en een klein uurtje gedoucht wat de wekker al op 14u bracht. De hele zaterdagnamiddag/avond heb ik dus gestudeerd, net zoals vandaag, zondag. Ik heb wiskunde herhaald en ben ook al aan Frans begonnen, en dat is sinds een uurtje geleden af! Morgen beginnen dus de examens tot en met woensdag! Tot die tijd zullen jullie weinig/niks van me horen. Sorry daarvoor! Het verloop van de examens kunnen jullie volgen op Twitter of volgende week in m'n diary. Doei doei!

XOXO

3 opmerkingen:

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3