10 maart 2012

DIY | Wall of memories

Ik heb het wel vaker hoor, zo van die momenten dat ik wil vluchten van m'n huiswerk en spontaan iets helemaal anders ga doen. Zoals woensdag. Ik moest mijn tekening voor plastische opvoeding afwerken, maar ach... ik en tekenen, da's nou niet echt een perfecte combinatie. Aangezien ik al langer met het idee in m'n hoofd zat om foto's te gaan afdrukken en op m'n muur te hangen, besloot ik dat maar eens te gaan doen, zodat ik toch nog nuttig bezig zou zijn.

 En kijk, inmiddels is 't alweer zaterdag en bedacht ik me dat ik mijn 'wall of memories' met jullie wou delen. Zoals je ziet is het een mix van zwart-witfoto's met kleurenfoto's, plaatjes van mezelf en kiekjes met vrienden en familie, foto's uit de oude doos en wat meer recentere. Alle afbeeldingen heb ik in een leuke collage gestopt die nu toch wel een beetje groot is uitgevallen. Maar ach, ik ben er wel blij mee! Nu ga ik proberen om regelmatig mijn 'muur van herinneringen' te updaten, want het is zo leuk om een verzameling te hebben van alle leuke dingen die er in het leven zijn. Het is erg aangenaam om net voor het slapengaan even al de foto's te bekijken en even leuk om op te staan en meteen met je ogen al deze prachtplaatjes te zien. Yes, ik ben er blij mee. Blij dat ik mijn idee eindelijk heb uitgewerkt en blij met het resultaat.

Doen jullie vaak dingen met foto's zoals een muurcollage maken of fotoalbums bijhouden?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben ook verzot op collages maken voor aan mijn muur :) xx Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Als ik volgend jaar verander van studentenkamer doe ik misschien ook iets dergelijks :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3