25 maart 2012

DIARY | 06

Het was een heftige week! Eerst de examens en later nog een paar leuke dingetjes gedaan. Vandaag vertel ik er uitgebreid over in een nieuwe diary :-)

Maandag begonnen de examens. Ik had eerst wiskunde, dinsdag Frans en Nederlands en als laatste Latijn op woensdag. Over 't algemeen was het allemaal zeer moeilijk, vooral met wiskunde en Latijn had ik problemen. Wiskunde is nu gelukkig goed uitgedraaid en mijn punten van Nederlands zijn ook erg goed. Frans en Latijn is nog eventjes wachten, maar ik vrees voor dat laatste!
 Donderdagavond was er een Mylène-avond bij ons thuis. Jammer genoeg niet over cosmetica, maar wel over kuisproducten... Niet echt heel erg interessant, maar ik vond het best wel nog fijn en gezellig. Ik heb een paar dingetjes mogen bestellen dus die komen later nog online!
Gisterenmiddag vertrok ik samen met m'n ouders, nog wat familie en vrienden met de bus naar Vorst Nationaal in Brussel wegens het 120-jarig bestaan van de vakbond ACLVB. Eerst woonden we een congres bij wat zacht uitgedrukt nogal saai was. Marlène Wauters was de presentatrice van dienst en verder werden er speeches gehouden door Guy Verhofstadt en nog andere voorzitters. Na het congres konden we à volonté eten en drinken: hamburgers, hotdogs, wraps, broodjes... Erg lekker! En om 19 uur, het beste avond, kwam Hooverphonic optreden! Voor datgene was ik nou net mee! Het was werkelijk geweldig! Noémie zag er prachtig uit in haar rode jurk met mooie rugdécolleté en ook Alex Callier deed niet onder. Hij zag er waanzinnig uit in zijn kostuum met subtiele glitters! Ik heb een paar erg mooie foto's kunnen nemen tijdens 't concert, van dichtbij en veraf. Stefanie en ik zijn namelijk van onze plaatsen 'weggelopen', een andere ingang ingeslagen en zo stonden we net voor 't podium op 2 meter van de artiesten wat voor zeer mooie plaatjes opleverde. Morgen zal ik een blogpost online zetten met een paar goedgelukte foto's!

Dit is dus hoe mijn voorbije week er uitzag. Door de examens in het begin wat stressy, naar het einde toe helemaal relaxt vol leuke dingen! Ik hoop dat jullie net zoals mij een fijne week achter de rug hebben. Geniet nog van jullie zondag!

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Super dat je Hooverphonic hebt gezien! Mijn week was niet echt super interessant. Gewoon een lesweek (geen examens met pasen). Ik ben wel nog de film The Hunger Games gaan kijken... That's it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Mylène-avond! Mijn nicht organiseerde weleens zo'n avondjes, met cosmetica of kledij. Maar kuisproducten, hmmm... :P
    Wow, ik ben wel benieuwd naar je foto's van Hooverphonic, want nu wil ik weten hoe het kleed van Noémie er uit zag! Voor de rest is het niet echt mijn muziek :)
    Ik duim voor je resultaten ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3