7 maart 2012

NEW IN | Witte blouse, donkerblauw (avond)jurkje en jeanshemd

Ook al ben ik aan 't sparen voor een spiegelreflex, het shoppen kan ik toch niet laten. Aangezien ik niet echt in Antwerpen geraakte en de verleiding daar te groot zou zijn en ik niet online kan/mag bestellen deed ik het maar op een andere manier. Ik liet een blouse maken bij een kennis, ik kreeg een jurkje van iemand en vandaag kocht ik een jeanshemd over van een meisje vanop mijn school. Tja, je moet het slim spelen!

Als eerste de blouse! Die heb ik ondertussen toch al zo'n maandje in mijn bezit. Ik liet hem maken bij Ilse D'heer, een kennis van hier in Zele die haar eigen kledinglabel heeft met de naam ID Kleding. Ze maakte voor mij een korte variant van een witte, doorschijnende blouse met 3/4-mouwen en een kanten bovenkant van het achterpand. Werkelijk prachtig! Ze heeft nog veel meer mooie kleding en ben zeker van plan om nog iets bij haar te bestellen/te laten maken. Je kan je eigen wensen doorgeven en zij maakt het voor je, echt toppie! Ik betaalde trouwens €30 voor de blouse, een eerlijke prijs aangezien de blouse uniek en zelfgemaakt is. Je kan haar werk vinden op haar site en op haar facebookpagina!


Ongeveer twee weekjes geleden vond ik dit jurkje tussen een zak kleding die bij m'n meme stond. Ze had 'm gekregen van de dochter van een vriendin van haar die te kleine kleding wegdeed. En dit vond ik dus: een prachtig, donkerblauw jurkje tot de knieën met een mooi bovenstuk in kant en met kraaltjes en een mooie ruche aan de voorkant. Ik ben er echt blij mee en hij is helemaal partyproof! Hij is van River Woods, wat dus best wel duur is. Maar gelukkig moest ik er niks voor betalen :-) En oh ja, de maat is een zeer kleine XL waar ik dus wel opgelucht over ben. Het idee dat ik in een extralarge pas vind ik nogal raar, gelukkig komt ie zo goed als overeen met een maatje small.


En tot slot mijn nieuwste aanwinst, vandaag gescoord: een jeanshemd waar ik hopeloos naar op zoek was. Een vriendin van m'n school verkocht een paar dingetjes op Facebook en dit stond ertussen, ik was meteen overtuigd. Het is redelijk licht van kleur, heeft zakjes op de borst, wijde mouwen om opgerold te dragen en is wat breder. Kortom, hét jeanshemd dat ik wou. En nu heb ik het eindelijk! Het geld moet ik haar morgen nog overhandigen, het is €10. Een koopje dus!

Zoals je ziet, je moet niet altijd een hele dag lang gaan shoppen om nieuwe spulletjes te hebben. Iets laten maken of overkopen zijn dus ook goede ideeën die ik voortaan wat meer ga toepassen. Maar nu neem ik weer een pauze. Nog eventjes verder sparen en dan kan ik eindelijk m'n spiegelreflex kopen, hopelijk tegen Pasen. Duimen jullie voor me? :-)

Ga jij liever in real life shoppen of sla je liever aan het online shoppen?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Real life vind ik leuker, maar ik ga toch steeds vaker - lekker makkelijk - voor online shoppen. Laatst al weer wat bij H&M besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke dingen en dat jurkje, love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3