30 maart 2012

PERSONAL | Vreugde!

Ook al besef ik het nog niet zo goed, het is wel zo: het is vakantie! Twee weekjes lang uitrusten en leuke dingen doen, daar heb ik nou eens naar uitgekeken. Maar ik ga niet op de feiten vooruitlopen, want de vakantie zal ook weer zeer snel voorbij zijn. Maar goed, buiten dat het vakantie is, zal ik nog een paar dingetjes met jullie meedelen. Klik dus snel verder voor een praatje :-)

 Sorry voor de wat rare foto, maar ik heb zonet besloten dat ik wat meer foto's moet gaan nemen en ook met jullie delen. Oké, dat is dan ook weer op het lijstje genoteerd. Ik zal er in de vakantie aan werken, met nog steeds mijn compacte camera. Zoals jullie misschien wel weten ben ik aan 't sparen voor een spiegelreflex, alleen... dat loopt niet van een leien dakje. Ik heb namelijk nog wat honderdjes nodig, maar met al één shopsessie in het vooruitzicht zal ik nog lang moeten wachten op die som geld. Maar goed, positief blijven denken en hopen dat ik hem zo snel mogelijk heb!

Ook wil ik me even excuseren dat het de afgelopen tijd zo stil was hier op mijn blogje. Wegens examens en tijdsgebrek en zin kwam ik er niet aan toe, aan het bloggen. Echt jammer! Maar nu is het vakantie en zal ik er waarschijnlijk wat meer tijd voor hebben. Dus ik hoop dat ik jullie de komende twee weken extra kan verwennen met leesvoer!

Als het jullie interesseert, ik heb m'n rapport gekregen. Jep, mijn rapport. Ik had een kleine ramp verwacht, maar gelukkig viel het al bij al mee. Ik ben alleen gebuisd op Latijn, echt een half puntje onder de helft. Das echt jammer. Verder waren de resultaten van mijn examens erg goed waar ik erg blij over ben!

En wat heb ik nog te vragen? Oh ja, wat willen jullie nou precies (wat meer) zien op mijn blog? Vinden jullie het leuk zoals het nu is met vooral persoonlijke dingen, of willen jullie wat meer beauty of wat meer fashion voorbij zien komen? Ik bedoel dan vooral reviews en swatches, trends en outfits. Ik wil dat jullie het hier naar je zin hebben dus dit vroeg ik me toch eventjes af. Laat het dus weten in de comments!

Verder is het dat dan wel weer. In mijn wekelijkse diary's op zondag zullen jullie kunnen lezen hoe mijn vakantie eruit zag met in de week door waarschijnlijk wat uitgebreidere verslagen en natuurlijk één of meerder shoplogs!

Hebben jullie ook vakantie? Zo ja, wat zijn de plannen?

XOXO

4 opmerkingen:

  1. Ik vind outfits altijd leuk om te zien!
    Prettige vakantie :) x Marie

    ps: we hebben een superleuke winactie op onze blog, neem zeker eens een kijkje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Outfits vind ik altijd leuk om te zien (:
    En beauty is ook wel leuk!
    Maar je moet vooral over de dingen schrijven die jij leuk vind want het is en blijft jou blogje :)
    Veel plezier inde vakantie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zitten al over de helft van de vakantie en ik heb ook zo het gevoel dat deze week voorbij gaat vliegen.
    Ik heb vorige week gewerkt, hard gewerkt en zal blij zijn om deze week mijn voorschotje al te zien verschijen op mijn rekening, dat betekent natuurlijk dat ik, Hello my name is Evelyne and i am a shopaholic, mijn zuurverdiende centjes onmiddelijk moet gaan uitgeven aan make-up, schoenen en terrasjes (ja weer of geen weer).

    Amuzeer je nog de komende week, laat de batterijen op.
    We moeten er weer voor gaan tot juni.

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3