17 maart 2012

OTHER | De eerste sorry-blogpost

Hoi allemaal! Toen ik ben begonnen met deze blog waarschuwde ik jullie al dat jullie zeker niet mochten verwachten dat er elke dag een blogpost online zou komen. Oké. Maar als ik me niet vergis is het nu al bijna een week geleden dat ik nog iets postte. Sorry daarvoor. Maar ik heb hier een reden voor, nogal cliché, maar het is nou eenmaal zo: ik heb examens. Nou ja, eigenlijk maandag pas, en dinsdag en woensdag. Maar de voorbije dagen en dit weekend moet ik dus studeren. Daardoor had ik niet echt de tijd en de zin om iets online te gooien en daarom doe ik dat nu dus toch eventjes om jullie op de hoogte te brengen. Ik heb sinds daarnet wiskunde helemaal afgerond. Het moeilijkste is voor mij dus al voorbij qua studeren. Ik ben namelijk echt een sukkel als 't om wiskunde gaat. Maar goed. Dat moet ik morgen dus nog even zeer goed nakijken en herhalen en dan begin ik aan de andere drie vakken: Frans, Nederlands en Latijn. Gelukkig zijn 't tussenexamens waardoor we maar 4 vakken hoeven te leren. Op het einde van 't schooljaar, wanneer 't eindexamens zijn, komen daar dus nog eens Engels en geschiedenis bij. Maar goed, laten we daar nog niet over gaan nadenken. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze situatie. Als ik nou eenmaal goed studeer, heb ik hopelijk geen enkele buis en dus ook geen vakantietaak, waardoor ik dus meer tijd kan steken in mijn blogje en in jullie :-) Morgen komt m'n diary nog online en voor de rest kunnen jullie me vanaf donderdag weer verwachten! Wish me luck!

XOXO

2 opmerkingen:

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3