26 maart 2012

MUSIC | Hooverphonic 24/03/12

Hoi allemaal! Zoals jullie gisteren konden lezen in m'n diary ben ik zaterdagavond naar een concert geweest van Hooverphonic in Vorst Nationaal (het was exclusief, dus er werden niet echt tickets voor verkocht). Het optreden was zeer geslaagd met Noémie Wolfs en Alex Callier. Noémie zag er werkelijk prachtig uit. Ze had een rode lange jurk aan met een prachtig rugdécolleté. Alex had een kostuum aan met subtiele glittertjes. Ik ben echt fan van Alex, hij is zooooo schattig! Als hij lacht gaan z'n oogje keihard blinken en krijgt ie superschattige, bolle wangetjes... oooohh *smelt*. Maar goed, ik heb dus natuurlijk ook foto's genomen, van dichtbij en veraf. We zijn namelijk van onze stoelen gesprongen en naar voren gelopen tot aan het podium op twee meter van de artiesten. En oh ja, ik stond net voor Alex en die heeft twee keer recht in m'n ogen gekeken, voor langer dan vijf seconden dan nog wel. Hihi, love him! Maar goed, hier een paar foto's!









Van welke artiest(en) willen jullie graag eens een concert bijwonen? Bij mij staat Rihanna en Emeli Sandé nog op 't lijstje, en ook wil ik wat festivals bijwonen als Rock Werchter!

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Rihanna, Nicki Minaj, Lady Gaga, Katy Perry... maar helaas laat mijn leeftijd + ouders dat niet helemaal toe :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's :)
    Ik ben niet echt fan van hun ;p
    Ik zou heeel graag naar een concert van One Direction gaan, hopelijk komen ze ooit eens naar belgie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Het zag er een gezellig concert uit :)
    Ik ga naar Rock Werchter :D yes haha! xx Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3