23 februari 2012

WISHLIST | Februari 2012

Als je dagelijks rondzwerft - om het zo te zeggen - op webshops dan heb je al snel een hele wishlist in je hoofd zitten. Net zoals bij mij. Daarom besloot ik om mijn verlanglijstje in gedachten om te zetten tot een collage met een paar items die ik zeker wil. Van dingen waarvan ik hoop dat ik ze binnenkort in m'n kast heb staan tot andere spullen waarvoor ik eerst nog wat zal moeten sparen...


Als eerste wil ik dolgraag een mintgroene skinnyjeans voor deze zomer. De pasteltinten zijn weer erg hip en mintgroen is sinds kort echt een van m'n lievelingskleurtjes! Om verder te gaan op modegebied wil ik ook zeer graag een grote zwarte en/of bruine tas kopen die ik kan gebruiken voor school. Misschien een beetje laat, maar wel iets waar ik nog altijd een hebberig gevoel van krijg: pistol boots! Zwarte enkellaarsjes die redelijk stoer staan. Deze zijn net zoals de tassen van de Sacha. Het enige nadeel aan deze prachtschoentjes is dat ze zo'n €100 kosten. Net wat te hoog gegrepen voor mijn portemonnee momenteel. Een iets goedkopere variant qua schoenen die dan weer heel casual en sportief zijn, Vans. Ik vind ze gewoon erg leuk staan en nu zou ik er graag ook een paar hebben, basic zwarte volgens mij. Alleen is het nogal moeilijk om dit allemaal te kopen, aangezien ik aan 't sparen ben... voor, inderdaad, een spiegelreflexcamera. Momenteel heb ik de Canon EOS 550D op het oog, maar dat kan nog altijd veranderen natuurlijk. Nadat ik de camera in bezit heb, begin ik alvast rustig aan verder te sparen voor een nieuwe laptop. Tegen dan zal deze wel al versleten zijn. Het liefst zou ik dan een Mac hebben. Dat oogt zo luxueus en modern en mooi, en tja... ik hou ervan!

Wat staat er bij jullie op je wishlist momenteel?

XOXO

4 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist (:
    Hoog op mijn lijstje staat het 88 warm palette en een beautyblender (:
    Verder wil ik nog heel graag een felrode broek, speigelreflex, nieuwe laptop want de mijna is aan het gaaan ;c
    En veel leuke zomerse jurkjes (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Macbook staat bij mij ook al 'n tijdje op de wishlist, maar heb zo het gevoel dat ik d'r nooit ga komen met m'n bedrag, haha... Die dingen zijn zo belachelijk duur. :-( Spiegelreflex wil ik ook. Ahh, ik wil zoveel dingen, en ik heb zo weinig geld. Jammer. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik raad je de Canon EOS 550D echt aan. Ik gebruik m zelf ook, en vind hem erg fijn. Bovenaan mijn wishlist staat een mooie tas. Het probleem is dat ik met niet zo heel veel tassen sta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlit! Ik heb zelf de Canon 600D en ben er SUPER BLIJ MEE! Maar vanaf de 500D is er eigenlijk niet meer zoveel verschil met de mijne ;) !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3