21 februari 2012

SHOPLOG | 21/02/12

Mijn vakantie kon niet beter beginnen met een shopsessie. Alhoewel het gisteren te doen was in het Waasland Shoppingcenter en we niet veel tijd hadden, heb ik me toch geamuseerd en ben ik blij met deze start van de vakantie. Heel veel heb ik niet gekocht, maar ik ben wel tevreden met alle spulletjes die ik in m'n mandje sloeg. Vandaag laat ik jullie ze zien in een shoplogje!


Aangezien ik in een nogal zwarte periode zit qua kleding besloot ik dat een beetje kleur geen kwaad kon. Bovendien zijn felle kleurtjes én pasteltinten weer enorm hip deze zomer. Deze zuurstokroze basic trui van de H&M kon ik dus echt niet laten liggen. Ik nam hem mee voor zo'n €15.




Aangezien ik zo'n dikke trui met kap wel miste in m'n kledingkast om thuis lekker in te chillen nam ik deze sweater van de Hennes & Mauritz ook maar mee. Omdat hij niet zo modieus is, heb ik hem toch nog in een volgens mij leuk kleurtje gekocht. Wat beige. Heel neutraal, maar zo heb ik het ook wel graag. Deze kostte trouwens €25.


Van zo'n tops kun je nooit genoeg hebben. Ik kocht voor de tweede keer een zwarte en omdat ik heel tevreden ben over deze topjes kocht ik gisteren ook een witte. Samen goed voor €10, spotprijsje!


Nog zo'n basicstuk: een zwarte blazer. Best wel grappig, want ik heb in de kerstvakantie nog maar eentje gekocht. Maar toen was ik iets te snel. De blazer van toen zat precies toch niet zo lekker, hij was wat te groot. Bijgevolg dat hij m'n figuur naar de zak hielp. Daarom kocht ik deze: eentje die goed aansluit en de taille accentueert! Deze was afgerond €30.


Sinds ik een membercard van de Hunkemöller heb sluip ik tijdens bijna shopsessie wel eventjes naar binnen in deze lingeriewinkel. Zo ook gisteren. Ik kocht een witte, basic bh en ook een hele schattige met bloemenprint en met roze ruches. De prijs hiervan weet ik niet meer, aangezien mama betaalde...


En om een lekker dagje shoppen in schoonheid af te ronden: een bezoekje aan de Kruidvat. Van de Essence My Skin lijn kocht ik de caring cleansing wipes om overtollige restjes make-up eraf te vegen en van lievelingsmerk Catrice een coverstick (die helemaal niet blijkt te werken bij mij), een lipstick van de Ultimate Colour lijn in de kleur 130 Frozen Rose en van de vernieuwde nagellaklijn het lakje 780 Welcome To Rosewood. Jammer genoeg vond ik niet meteen mijn goesting tussen de nagellakjes. Ik denk dat die verslaving wat aan het minderen is en dat ik meer interesse krijg in make-up!

Zo, dit was het dan weer. Zoals je ziet niet overdreven veel. Ik heb echt alleen maar gekozen voor basic stuks en dingen die echt op m'n verlanglijstje stonden. In twee dingen ben ik niet geslaagd: een jeansshort (daar heb ik gewoon niet op gelet) en een broek in een lichte, mintgroene kleur. Iemand die weet waar ik zo'n broek kan vinden? Laat het me weten!

XOXO

8 opmerkingen:

  1. Leuk haha! Ik koop niet vaak lingerie ofzo maar ik zou me daar best wel voor schamen :P Die gaan onderop de stapel en komen meestal niet aan bod...

    Ik zoek trouwens ook nog een blazer! Je bent de prijs vergeten erbij te zetten trouwens. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop ook meestal bh's bij de Hunkemuller (ofzo haha), goede kwaliteit voor een goede prijs :)
    Die lippenstift ziet er ook heel mooi uit!

    xx Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik in de Zara broeken in een mintgroene kleur gezien op de TRF afdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de Zara hebben ze zulke broeken, zeker weten. En ook blazers, shirts en vanalles in die kleur (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga morgen shoppen in Breda en ik wil de roze trui ook heel graag hebben. Ik vind je bloemetjes bh trouwens heel schattig, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die eerste trui lijkt me leuk! Mooi kleurtje ook ;) volgens mij heeft Esprit weer gekleurde broeken, en ook een mint groene, wel redelijk donker. En volgens mij bij Lee ook! En voor shorts moet je eens kijken bij Episode, daar verkopen ze Vintage Levi's shorts, suuuuuper leuk en voor maar 20€!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mintgroene broeken zijn te koop bij H&M, kijk anders even op de webshop. :)
    Allemaal leuke aankoopjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3