16 februari 2012

OTHER | Finally

Na zes weken continu om half 7 opstaan, door regen en wind naar school fietsen om vervolgens een hele dag op school door te brengen... Ach, het werd bijna een gewoonte. Zes volle weken ben ik gewoon naar school gemoeten, zonder een dagje vrijaf. Behalve afgelopen maandag, toen was ik ziek. Maar goed, na die zes weekjes - eerder weken - is er eindelijk een einde in zicht: vakantie. Officieel begint de krokusvakantie morgen pas, maar aangezien we morgen relatiedag hebben kan die nu al voor mij beginnen!


Relatiewatte? Jep, relatiedag. Morgenavond zal ik er nog een verslagje over schrijven, maar het lijkt me leuk om jullie nu al wat te vertellen wat het inhoud.

De relatiedag die bij ons op school wordt gehouden gaat eigenlijk zoals de naam het al zegt over relaties en seksualiteit. In de voormiddag worden we met de hele klas verwacht bij twee workshops. Het doel van de eerste workshop ben ik wat vergeten, maar volgens mij gaan we hierbij 'spelletjes' spelen en zo'n dingen. De tweede workshop gaat over voorbehoedsmiddelen. Na een lekkere lunch zouden we een film kijken (The Boys Are Back?) met als vervolg nog een soort van bespreking. Het lijkt me allemaal zeer interessant en leerrijk. Ik kijk dus al heel hard uit naar morgen. Deels door de relatiedag zelf, maar ook met de gevolgen ervan: geen les, dus ook geen schoolwerk voor mij deze avond. Een avondje rustig genieten, daar kijk ik al zo lang naar uit. Gelukkig kan dat heerlijke gevoel nog een beetje blijven hangen, want de komende week heb ik dus ein-de-lijk vakantie! *vreugdedansje*

Hebben jullie ook vakantie? En wat zijn de plannen?

XOXO


2 opmerkingen:

  1. ik moet nog een week, en daarna lekker vakantie. Ik ben er wel aan toe en ik heb er heel veel zin in! Gewoon lekker bloggen,shoppen en helemaal niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gelukkig ook vakantie. Ik ga maandag naar een feest voor carnaval, ik ga naar Gent, met vriendinnen shoppen in Breda en nog zoveel meer. Volgens mij is deze vakantie weer veel te kort ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3