26 februari 2012

DIARY | 02

Ik herinner me het nog als gisteren: het artikel waarin ik met een gelukzalig gevoel meedeelde dat de vakantie begonnen was, en kijk... Nu een week later is heel die bui omgeslagen, want morgen is het alweer back to school-time. Ik heb er helemaal geen zin in, maar gelukkig heb ik mijn wekelijkse diary om terug te blikken op deze heerlijke week vakantie.



Maandag, 20 februari 2012
De vakantie kon niet betere starten met een dagje shoppen op de planning waarvan je hier een shoplog te zien kreeg. Nadat de shopsessie erop zat gingen we naar de keepersschool m'n broertje afhalen en vervolgens nog even op bezoek bij m'n meme. 's Avonds keek ik gewoon lekker relaxt naar de televisie: Familie, De Perfecte Date, Aspe...

Dinsdag, 21 februari 2012
Ik herinner me het niet zo goed meer, maar volgens mij heb ik dinsdag niks speciaals gedaan. Ik heb ten eerste lekker lang uitgeslapen en daarna vooral wat gesport op de Wii (Just Dance 3 en Wii Fit Plus) en lekker gesurft op het internet. Lekker lui, dus!

Woensdag, 22 februari 2012
In de voormiddag en namiddag was ook woensdag een lekker relaxt dagje. 's Avonds was het wat anders. Ik had namelijk een sleepover met 7 vriendinnen op de planning staan. We werden bij Lien thuis rond een uur of 8 verwacht. We keken eerst wat tv, dan naar de film Frozen en vervolgens weer tv (Jersey Shore, haha!). Daarna hebben we nog lekker lang gepraat en rond 4 uur was het volgens mij stil. Het enige probleem was dat ik nog klaarwakker was en dus niet kon slapen. En tegen dat ik moe werd begon er iemand te snurken en begon de broer van Lien hem te douchen. Tegen dan werd het alweer licht... Ik had dus helemaal niet veel geslapen!

Donderdag, 23 februari 2012
We 'sliepen' allemaal lekker uit tot ongeveer half 11 om vervolgens rustig wakker te worden voor de tv. Rond de middag gingen we dan ontbijten (ja, logisch...) en toen vertrok iedereen. Ik reed even langs m'n meme om vervolgens naar de winkel te gaan om haarverf te kopen. Ik kon helemaal niet kiezen, maar na zo'n kwartiertje had ik uiteindelijk dan toch besloten. Verder was m'n donderdag heel relaxt, zalig! Oh ja, ik heb ook een potje gebiljart tegen een jongen waarmee ik al een tijdje chat. Hij is te goed, maar gelukkig verbeter ik ook elke keer. Ooit zal ik wel eens winnen tegen hem, haha!

Vrijdag, 24 februari 2012
Oeh, vrijdag was een superleuke dag! Ik was donderdagavond lekker vroeg gaan slapen en heb vervolgens tot na de middag geslapen. Dat had ik echt nodig! Ik had volgens mij zo'n 14 uur geslapen, hihi. Een paar uurtjes later kwam er een vriendin langs om m'n haar te kleuren, spannend. Het resultaat kon je hier zien. Het was een erg fijne namiddag! 's Avonds heb ik lekker gekeken naar The Voice Van Vlaanderen en nadien nog wat geïnternet.

Zaterdag, 25 februari 2012
Op een zaterdag opstaan om 9 uur. Tja, ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik was erg misselijk. Gelukkig duurde dat niet heel erg lang. De voormiddag ben ik doorgekomen door languit op de sofa te liggen met de buis op MTV. Vervolgens heb ik me aangekleed om even naar de kapper te gaan om een afspraak te maken om m'n kapsel wat bij te knippen. Eenmaal thuis heb ik foto's genomen van m'n nieuwe haarkleur om te posten op Facebook en om hier te showen. Verder gebeurde er niet heel veel. Normaal ging ik wat huiswerk maken, maar... dat is er niet van gekomen. Ach ja. De motivatie en de zin om weer aan school te beginnen is ver te zoeken!

Zondag, 26 februari 2012
Alhoewel het niet het geval moest zijn, was het toch gebeurd voor ik het wist: ik sliep tot de middag. Eerst even ontbeten, vervolgens het weekblad NINA gelezen en lekker lang gedoucht. Later moest ik dan maar eens aan m'n huiswerk beginnen gepaard met een flinke portie chocolade om die moeilijke momenten door te komen... Zo meteen lak ik nog even m'n nagels in een nieuw kleurtje van Catrice en vanavond gaan we nog uit eten. En vanaf vanavond mijn schoolritme weer opnemen. Dat wil dus zeggen: tussen 22u en 22u30 gaan slapen en om 6u30 weer opstaan. Ai ai ai, dat wordt moeilijk!

Dat was het dan alweer voor deze week. Ik keek er met veel plezier op terug mede door de vakantie die we hadden. Vanaf morgen zal het weer wat anders zijn, terug naar school... Ach ja, volgende week lezen jullie weer hoe mijn eerste schoolweek verliep.

Deden jullie iets leuks deze week? Hadden jullie net zoals ik vakantie? Of begin je er nog maar net aan?

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Je week zag er leuk uit!
    Ik had geen vakantie, ik had stage :( en morgen ook! En de volgende 5 weken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig! Ik heb gelukkig een week vakantie, ik moet er niet aan denken om nu naar school te moeten gaan. Maar ja, ik heb mijn (welverdiende!) vakantieweek ook nog niet gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3