18 februari 2012

NAILS | Favorite nailpolish no. 1

Wie mijn vorige blog volgde zal wel weten dat ik lichtelijk verslaafd ben aan nagellak (alhoewel het al wat verminderd is tegenover vroeger). Mijn stash telt er momenteel zo'n 160 van budgetlakjes zoals Essence tot luxemerken als OPI. Maar waar mijn stash er het meeste van telt, is toch wel mijn lievelingsmerk Catrice. Ze stralen luxe uit maar zijn spotgoedkoop en daarbovenop is de kwaliteit nog eens superrrrrr. Ja, ik ben fan. En dan kan het ook niet anders dat ik er een paar favorieten heb tussen zitten heb. Eentje daarvan is het donkerblauwe lakje Blues Brother Vol. ||. Die verdiende volgens mij toch wel een blogpostje!




Dit is dus echt een absolute favoriet! Het is een donkerblauw nagellakje met een mooie shimmer. Ik was er meteen weg van en momenteel draag ik het heel veel aangezien dit kleurtje toch echt bij het weer van nu past. Sinds kort ben ik ook wat meer voor de donkere kleurtjes dan de felle kleuren, dus deze sluit mooi aan bij m'n stijl. Yes yes yes, I love itttt!

Welk nagellakje dragen jullie vaak? Of welk soort kleurtje?

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Echt een supermooi lakje! Mijn nagellakstash bestaat ook uit heel veel Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk nagellakje (: En bij mij verschilt het wel eens, ik draag niet elke week nagellak, maar rood draag ik dan toch wel het meest denk ik, (want een stash die zoooo uitgebreidt is als de jouwe heb ik niet, haha. Natuurlijk zijn er ook nog veel andere kleuren die ik mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi nagellakje! Ik ben eigenlijk ook best wel verslaafd aan nagellak. alleja, heel verslaafd om het zo te zeggen. Ik moet en ik zal nagellak op mijn nagels hebben, anders ga ik de deur niet meer uit. Mijn favoriete lakje is Black Cherry Chutney van OPI.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3