17 mei 2012

Excusez-moi

Hoi allemaal!

Aangezien ik de laatste tijd wat mailtjes en reacties kreeg wegens de stilte hier op m'n blog besloot ik even een kort blogpostje te schrijven met de reden ervan. Nou ja, een specifieke reden heb ik eigenlijk niet. Het bloggen zegt me momenteel niks meer eigenlijk. Ik heb er geen behoefte meer aan, geen zin meer in en ook het doorzettingsvermogen om er mee te blijven doorgaan ontbreekt, jammer genoeg. Net zoals sommigen onder jullie vind ook ik dit spijtig. Ik kan er nou eenmaal niks aan doen. Ik weet niet wanneer ik terug kom. Misschien morgen, volgende week, een maand later, of nooit meer? Ik weet het echt niet. Maar er is dus niks persoonlijks. Integendeel, het gaat supergoed met me! Gisteren ben ik thuisgekomen van een geweldig sportkamp waar ik zalige, nieuwe mensen heb leren (beter) kennen en ook in de liefde gaat het goed ;-) Voor degenen die nog wat contact met me willen hebben, die kunnen me volgen op Tumblr (linkje in de zijbalk). Daar verslijt ik nu eenmaal uren op dus daar kan je me heel snel en makkelijk bereiken. Sorry voor alles en misschien tot snel!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie zou fijn zijn, bedankt daarvoor! <3